sobota, 31 stycznia 2015

Podsumowanie stycznia

Pierwszy miesiąc nowego roku już za nami. Jeżeli chodzi o czytanie to jestem z niego średnio zadowolona. Wiem natomiast, że zawaliłam sprawę z recenzja, za co bardzo przepraszam :) Przejdźmy zatem do sedna.




PRZECZYTANE:

  1. "Przygody Sherlocka Holmesa" Arthur Conan Doyle 7/10
  2. "Dary Anioła. Miasto kości" Cassandra Clare 10/10
  3. "Dary Anioła. Miasto popiołów" Cassandra Clare 10/10
  4.  "Upadki" Anne Provoost 6/10
STATYSTYKI STYCZNIOWE:
Przeczytane: 4
Strony: 1427
Łączna grubość: 9,3 cm
Ocena: 8,25

RECENZJE:
  • Nie pojawiła się żadna 
POSTY:


WYZWANIE CZYTELNICZE:
  1. Więcej niż 215 stron - Dary Anioła. Miasto Kości.
  2. Autorem jest kobieta - Dary Anioła. Miasto Popiołów
  3. Ma tylko jedno słowo w tytule - Upadki
  4. Autorem jest mężczyzna - Przygody Sherlocka Holemesa

Z PRAWDZIWEGO ŻYCIA:
W styczniu:
  • pisałam etapy rejonowe z Przedmiotowych Konkursów wojewódzkich z Języka Polskiego i
    Biologii
  • przeszłam do etapu rejonowego z ww. konkursu z polskiego 
  • odkąd skończyłam drugi tom Darów Anioła mam ogromniastego kaca i obsesję na ich punkcie
  • zgodnie z noworocznym postanowieniem zaczęłam czytać Dary Anioła
  • doszłam do wnioksu, ze moje wyzwanie czytelnicze musi ulec pewnej zmianie, niebawem o tym na blogu ;) 

Jak Wam minął ten miesiąc? 

Przypominam o tym, że staram się na bieżąco dodawać posty na moim facebook'owym fanpage'u Czytam z pasją (klik), jeżeli chcecie wiedzieć więcej niż piszę na blogu, zapraszam na niego ;) 
Ściskam! ♥
~ Ami 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia