piątek, 2 stycznia 2015

Noworoczne wyzwania

Nowy rok i nowe wyzwania :) W tym roku biorę udział w wyzwaniach:

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu. 


Akcja, którą odkryłam dopiero pod koniec tamtego roku. Postanowiłam, że w nowym roku podejmę się jej. :) 

Mam 167cm wzrostu ;) 

Jeżeli jesteście zainteresowani tym wyzwaniem to zapraszam na oficjalną stronę, gdzie jest  jego regulamin. (klik)

Książkowe wyzwanie 2015


Wyzwanie, które objęto swoim zasięgiem chyba cały internet ;) Z chęcią podejmę się jego i ja :)


Dwa wyzwania i 12 miesięcy przede mną, mam nadzieję, że mi się uda. 
A Wy w jakich ciekawych wyzwaniach bierzecie udział? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia