piątek, 10 kwietnia 2015

Paczuszka doręczona #2

W czwartek odebrałam nareszcie moją paczkę. Z zamówieniem jej zwlekałam od lutego. Miała być moją nagrodą za dobre wyniki w nauce. Tak wyszło, że otrzymałam ją tydzień przed egzaminem haha :D No więc po egzaminie, jeśli mi dobrze pójdzie, będzie kolejna paczka, ale o tym może w czerwcu ;) 


Od kiedy tylko dowiedziałam się, że w Polsce zostaje wydana kontynuacja Zostań, jeśli kochasz, wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Postanowiłam, że na pewno ją sobie kupie, bo to niesamowita historia. Bez sensu jednak mieć drugą część, jeśli się nie ma pierwszej. Takim sposobem zakupiłam dwie i po egzaminach przypomnę sobie Zostań, jeśli kochasz oraz zapoznam się z Wróć, jeśli pamiętasz :)



Jeśli czytaliście już drugą część to dajcie mi znać, czy warto :) (bez spoilerów proszę ;))
Pozdrawiam! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia