środa, 1 kwietnia 2015

Podsumowanie marca

Ten miesiąc wypadł słabo w porównaniu z wcześniejszymi dwoma. Czytałam mało być może dlatego, że teraz mam najbardziej "gorący" okres w szkole, bo już za 19 dni egzamin gimnazjalny. (Tak, tak powiedzie, że ciągle mam wymówki. Ale dla mnie szkoła i wynik egzaminu jest ważny i tak, nie mam czasu na czytanie i na pisanie recenzji, co staram się nadrobić ;)) Przejdźmy więc do podsumowania :)





PRZECZYTANE:
  1. "Stowarzyszenie Umarłych Poetów" N. H. Kleinbaum 8/10
  2. "Poza czasem" Alexandra Monir 8/10
  3. "Jeszcze się spotkamy" Iwona Sobolewska 5/10
  4. "Wszechświaty" Leonardo Patrignani ~ 
STATYSTYKI W MARCU:            
Przeczytane - prawie 4
Strony - 672
Łączna grubość - 6,4 cm 
Ocena - 7

RECENZJE: 
  • "Szukając Alaski" John Green
POSTY: 
WYZWANIE CZYTELNICZE 2015: 
  1. Książka przeczytana w jeden weekend - Jeszcze się spotkamy
  2. Którą przeczytałam w jeden dzień - Stowarzyszenie Umarłych Poetów
  3. Której akcja rozgrywa się tam, gdzie chciałabym pojechać - Poza czasem

Z PRAWDZIWEGO ŻYCIA: 
  • Oficjalnie zostałam laureatką Wojewódzkiego Konkursu Przedmiotowego z Języka polskiego :) 
  • Trafiła w moje ręce siedmiomiesięczna suczka owczarka belgijskiego ^^
  • Szkoła prawie mnie zdusiła, tyle było sprawdzianów...
  • Do mojej biblioteczki dołączyła książka za dobrą średnią pt. "Cuda techniki". Otrzymana na uroczystości Prymusów 2015 w mojej szkole :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia