sobota, 21 marca 2015

Podsumowanie lutego

Wiem, ze jest już późno jak na podsumowanie lutego, ale jakoś długo zbierałam się do tego, a kiedy tylko zajmowałam miejsce przed komputerem, zawsze wypadało coś ważniejszego.

Jeżeli chodzi o  moje czytanie w lutym, to jestem z niego zadowolona. Większość z tych książek musiałam przeczytać do konkursu, co wcale mi się nie uśmiechało. Jednak muszę przyznać, że Inny świat,  mimo że jest dosyć ciężka lekturą, naprawdę mnie zainteresował.





PRZECZYTANE: 

  1. "Quo vadis" Henryk Sienkiewicz 5/10
  2. "Szukając Alaski" John Green 10/10
  3. "Syzyfowe prace" Stefan Żeromski 3/10
  4. "Inny świat" Gustaw Herling-Grudziński 7/10
STATYSTYKI W LUTYM:
Przeczytane - 4
Strony - 1232
Łączna grubość - 9,7 cm
Ocena - 6,25 

RECENZJE:

WYZWANIE CZYTELNICZE 2015: 
  1. Pierwsza popularnego autora / W tytule jest imię - Szukając Alaski
  2. Biografia - Inny świat
  3. Historyczna lub polityczna - Quo vadis





Z PRAWDZIWEGO ŻYCIA: 
  • Przez konkurs zaniedbałam bloga, za co bardzo Was przepraszam ;))
  • W lutym głównie czas spędzałam na powtarzaniu do konkursu, więc nic ciekawego się nie działo. ;) 











Jakie książki Wy czytaliście w lutym? Co ciekawego czytaliście i co polecacie? 
pozdrawiam! ♥
~Ami 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia