poniedziałek, 2 lutego 2015

Mini-stosik na luty

W tym miesiącu będę miała bardzo dużo pracy ze względu na konkurs z polskiego, o którym pisałam w podsumowaniu stycznia :)
Przygotowałam więc na ten miesiąc tylko 5 książek, ale jakich książek :D




Od góry:
  1. John Green Szukając Alaski - przyznaję się, że trzymam ją już od grudnia i muszę ją jak najszybciej przeczytać. Poza tym słyszałam wile bardzo dobry opinii o tej książce i jestem bardzo jej ciekawa. 
  2. Stefan Żeromski Syzyfowe prace - lektura, którą muszę przeczytać do konkursu.
  3. Gustaw Herling - Grudziński Inny świat - kolejna pozycja do konkursu. Z tego co mówiła moja polonistka spotkam się z nią także w liceum. 
  4. Alexandra Monir Poza czasem - książka, której spodobał mi się opis, kiedy sięgnęłam po nią w bibliotece. Poza tym wyglądała ładnie, więc czemu miałabym nie spróbować, tym bardziej, ze ostatnio wzięłam się za fantastykę. 
  5. Henryk Sienkiewicz Quo vadis - kolejna książka  do konkursu, po którą sama z siebie bym nie sięgnęła. 


Na pewno pojawi się recenzja Szukając Alaski i Poza czasem, reszty lektur nie będę recenzować, bo nie ma sensu, chyba że chcecie ;) Piszcie tutaj w komentarzach lub na Facebooku ;)

Które z tych pozycji czytaliście Wy? Jakie macie o nich opinię? :D
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia