wtorek, 2 września 2014

Podsumowanie miesiąca - sierpień


Dzisiaj pojawiam się z podsumowaniem miesiąca sierpień :3 Pomysł na podsumowania zauważyłam na blogu Kali. :))

Mam nadzieję, że tego typu posty przypadną Wam do gustu :)




PRZECZYTANE:

  • Wiatr. Wiadomość do mnie cz. 1 Miriam Dubini 6/10             
  • Wiatr. Jaskółczy lot cz. 2 Miriam Dubini 7,5/10
  • Polowanie na niebieskie migdały Agnieszka Kacprzyk 6/10 
  • Kradzione róże Anna Łacina 5,5/10
  • Miłość pod Psią Gwiazdą Anna Łacina 8/10  


STATYSTYKI SIERPNIOWE:  
Przeczytane - 5
Strony - 1450
Ocena - 6,6

RECENZJE:

POSTY:
  • Koniec roku szkolnego. Niee :( 10-miesięczny koszmar powrócił :( 
  • Szykowanie do szkoły, czyli kupowanie przyborów, zeszytów, książek :3 Sama postanowiłam ozdobić okładkę szarego zeszytu no i wyszła cudownie <3 
  • Zaczęłam czytać "Anioła" :3 
  • Wygrałam książkę w plebistycie gazety FANBOOK <3 Nagrodę przyślą w październiku :D 
  • Obejrzałam mnóstwo filmów!!! Szczególnie chciałabym polecić Wam "Biały oleander", "Połączenie" i "Sztukę dorastania". 

(Sztuka dorastania)

Piszcie w komentarzach, czy spodobał Wam się post. Już niedługo postaram się dodać recenzję "Miłości pod Psią Gwiazdą". A jak na razie życzę Wam przetrwania w szkole :D
~Ami 

                

                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia