wtorek, 1 listopada 2016

Dwumiesięcznik - wrzesień i październik 2016

Tak, jak pisałam w poście, w którym wyjaśniałam Wam swoje zniknięcie , zrobiłam sobie w październiku przerwę od bloga i od większości mediów. Rok szkolny zaczął się dla mnie całkiem dobrze. Nawet pod względem czytelniczym było całkiem nieźle. Jesień jest cudowną porą roku mimo deszczowych dni i mroźnego wiatru. O efektach zdjęciowych sesji książkowych dowiecie się już niedługo w wrześniowo-październikowej odsłonie 'W obiektywie'. A dzisiaj zapraszam Was na dwumiesięcznik! :)


WRZESIEŃ
1. Niezbędnik obserwatorów gwiazd Matthew Quick  - dokończona we wrześniu. Świetna historia i moje pierwsze i na pewno nie ostatnie spotkanie z Quickiem.
Przeczytane: 320 stron
Ocena: 

2. Ja, diablica Katarzyna Berenika Miszczuk - okropnie się na niej zawiodłam. Nie rozumiem zachwytów nad tą książką... Zrezygnowałam z niej po kilkuset stronach.
RECENZJA
Przeczytane: 150 stron
Ocena: brak

3. Twoim śladem A. Meridith Walters - mimo iż na początku nie szło mi z nią  za dobrze, później akcja się rozkręciła, a ja pokochałam tę książkę.
Przeczytane: 479 stron
Ocena: (8,5)

4. Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes - wreszcie zrozumiałam fenomen tej książki i filmu. Niesamowita, cudowna i taka oryginalna!
RECENZJA wkrótce
Przeczytane: 383 strony
Ocena: 


PAŹDZIERNIK
1. Jedyna Kiera Cass - książka, na którą czekałam jakiś miesiąc w bibliotece. Przeczytałam, zakończyłam historię o Americe i jeszcze bardziej polubiłam panią Cass.
Przeczytane: 335 stron
Ocena: ✰ (7,5 dokładnie) 

2. Biorąc oddech Rebecca Donovan - nie wierzę, że Trylogia Oddechy się już zakończyła. No nie mogę w to uwierzyć... Znakomicie rozegrana akcja.
RECENZJA wkrótce
Przeczytane: 483 strony
Ocena:  ✰ (8,5)

3. Następczyni Kiera Cass - zdecydowanie bardziej polubiłam historię Americi niż jej córki. Nie mogę się przyzwyczaić do tego, że Ami jest matką! Mimo wszystko kolejna bardzo dobra książka Cass.
RECENZJA po przeczytaniu Korony
Przeczytane: 360 stron
Ocena: 

4. Wszystkie jasne miejsca Jennifer Niven - ta książka roztrzaskała moje serce na milion kawałków...
RECENZJA wkrótce
Przeczytane: 424 strony
Ocena:  

Jestem ciekawa, jak Wam minęły te dwa miesiące. Piszcie, jakie książki przeczytaliście i czy są jakieś godne polecenia! :)
Ściskam cieplutko! 
Ana 

10 komentarzy:

  1. Ja też nie rozumiem, co jest takiego ciekawego w książce "Ja diablica". Kompletnie mi nie podeszła :/
    Ja w ostatnim miesiącu przeczytałam "Obcą" Diany Gabaldon i muszę przyznać, że bardzo miło mi się ją czytało. Na początku byłam przerażona ilością stron (710) ale podczas czytania kompletnie tego nie czułam. Gorąco polecam :)
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna pozycja do listy: Musisz przeczytać! :) Jeśli kiedyś będę miała do niej dostęp, to na pewno sięgnę po Obcą ;)

      Usuń
  2. Od Pani Miszczuk polecam Ci Pustulke !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że Pustułka jest dobra. A jednak boję się, że będzie podobnie, jak w przypadku Ja, diablicy... ;-;

      Usuń
  3. Jak ja uwielbiam trylogię Cass! Czytałam ją pierwszy raz dwa lata temu i jestem kompletnie zakochana od tego czasu! Następczyni i Korona nie są złe ale to już nie to samo :(
    U mnie te dwa miesiące wypadły dość dobrze pod względem czytelniczym i mam nadzieję, że utrzyma się ten poziom do końca roku :D
    fantastyczne-ksiazki-i-jak-je-znalezc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! :D 6 książek to bardzo dobry wyniki ;)
      No właśnie... Ja jednak wolałam Americę ;-;

      Usuń
  4. Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes bardzo mi się podobała. Takie książki właśnie najbardziej lubię:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą trylogię też zamierzam kiedyś przeczytać, ale ciągle brak mi czasu :)
    Gratuluję udanych miesięcy! I fajnie, że komuś jednak ta jesień się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie wciąga, a czyta się całkiem przyjemnie, więc sięgaj czym prędzej :)
      Dziękuję! <3

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia