sobota, 29 października 2016

Co z Czytam z pasją?

Jako że troszkę mnie tutaj nie było, myślę, że powinnam to przynajmniej względnie wyjaśnić. 



W ostatnim czasie uporządkowałam swoje priorytety. Nauka, jak się domyślacie znalazła się na 1. miejscu, dlatego blog i reszta rzeczy, które robiłam do tej pory zeszły na drugi plan. Druga klasa liceum na profilu matematyczno-biologiczno-chemicznym z pewnością nie należy do najlżejszych, a materiału do przyswojenia jest masa. Jako że planuję iść na studia dość prestiżowe, muszę poświęcić bardzo dużo czasu i wykonać multum pracy teraz, żeby z satysfakcją zdać maturę na dość wysokim poziomie. 

Z drugiej strony złapał mnie jakiś totalny kryzys i nie miałam siły ani ochoty na nic. Nie należę do osób, które robią coś na siłę i robią to wtedy kiepsko, aby było. Wolałam dać sobie trochę czasu i odpocząć od tej nagonki, że post musi się pojawić tego i tego dnia, a w tym dniu muszę skończyć książkę, żeby dopisać ją do podsumowania miesiąca. 

Miałam dość tych przytłaczających soszjal-midiów. I na jakiś czas wypisałam się z nich praktycznie całkowicie. Czytałam sobie spokojnie. Raz na jakiś czas dodawałam coś na Instagramie. Z bloga wypisałam się zupełnie. 

3 tygodnie dały swoje. Odzyskałam energię i chęci do pracy. Tak, jak myślałam, musiałam odpuścić na jakiś czas. Przeżyć kryzys, pozwolić mu trwać, wiedząc, że niedługo minie. I minął! Dlatego listopad zacznę pełną parą, jeśli wszystko dobrze pójdzie. Mam nadzieję, że cieszyć się równie mocno jak ja i  czekacie na posty. Jutro już pierwszy typowy - recenzja trzech pierwszych tomów Selekcji Kiery Cass ;) 

A na dzisiaj to tyle. Trzymajcie się ciepło, pa! ;*
Ana 


3 komentarze:

  1. Nie dziwię Ci się z powodu kryzysu, bo sama czasami się zastanawiam czy robiąc to robię nie skupiam się za bardzo na rzeczach błahych. Czytanie nie sprawia mi takiej radości jak kiedyś, wszystko przez to, że wiem ile na blogu jeszcze pracy. Chyba czas przerwy również i dla mnie.
    A co do drugiej klasy, to wszyscy uważają, że jest najgorsza chociaż ja tak nie myślę, 3 klasa to dopiero wyzwanie.
    Pozdrawiam.
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerwa nie jest na pewno zła. Dobrze jest czasami odsunąć się od wszystkiego.
      3 klasa też jest na pewno trudna, ale jeszcze przede mną.
      Pozdrawiam!
      Ana

      Usuń
  2. Czasami warto zrobić sobie przerwę, spojrzeć na wszystko z dystansem, wziąć głęboki oddech... i zyskać mnóstwo motywacji. Trzymaj się i ucz pilnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia