czwartek, 17 sierpnia 2017

Czytam z pasją ma już 3 lata + mini q&a + rozdanie na Instagramie


Dokładnie trzy lata temu pojawił się tutaj pierwszy post. Nie spodziewałam się wtedy, że będę publikować je przez kolejne lata i wytrwam w tym tyle czasu, tym bardziej, że wiele rzeczy zaczynałam i nudziły mi się po kilku tygodniach czy miesiącach. Wiele razy przychodziły chwile zwątpienia, ale walczyłam z nimi i jestem teraz z siebie szczerze dumna, że wygrałam! 

Przez trzy lata pojawiły się tutaj 253 posty. Zostać na dłużej ze mną i śledzić Czytam z pasją zdecydowało się 78 osób i baaardzo Wam za to DZIĘKUJĘ! To naprawdę wiele dla mnie znaczy! Cieszę się także niezmiernie, że w tym roku udało mi się nawiązać kilka współprac z autorami i wydawnictwami. Jestem z tego ogromnie dumna!!! 

Powtórzę to, co pisałam rok temu, że blogowanie nie jest łatwą rozrywką. W Czytam z pasją włożyłam wiele pracy i serca i jest mi ogromnie miło, jeśli ktoś to docenia, zostawiając przemiły komentarz czy klikając 'obserwuj'! Widzę jak bardzo zmienił się mój styl pisania i jak na przestrzeni lat "dorosłam". Przyjemnie jest widzieć, jak się zmieniłam. 

Założenie bloga sprawiło, że poznałam wspaniałe osoby. Skłoniło do założenia na początku Instagrama, gdzie poznałam swoją pen-friend i wiele innych wspaniałych osób, a później Snapchata, gdzie poznałam cudowne Olę, Darię, Natalię, Oliwię i innych. 



Trzy lata to szmal czasu i postanowiłam, że te urodziny będą wyjątkowe. Dlatego zmieniłam wygląd bloga, zorganizowałam niespodziankę, o której dowiedziecie się w dalszej części posta, i postanowiłam dać Wam szansę poznania mnie bliżej poprzez zadawanie pytań. I choć pojawiło się ich niewiele, to i tak ogromnie za nie dziękuję i ściskam dziewczyny! Oto one: 

Jakie klasyki polecasz? :)
Nie czytam zbyt wielu klasyków. Przeczytałam dosłownie kilka i to też takich nietypowych. Ale zdecydowanie Złodziejka książek jest dla mnie klasykiem i ogromnie ją polecam. Oprócz tego był jeszcze Folwark zwierzęcy, ale nie podobał mi się zbytnio...

Czego słuchasz? Szukam nowych zespołów/wokalistów, stąd pytanie.
Słucham głównie odmian indie i alternatywnych muzyki. Miłością darzę duet Seafret i wokalistę Hoziera. Uwielbiam George'a Ezrę, Sleeping At Last, alt-J, BØRNS, Rag'n'Bone Man, Amber Run. Zawsze mam ochotę tańczyć przy DNCE i Tove Styrke. NEEDTOBRETHE jest jedynym zespołem grającym christian rock, którego słucham. Zapomniałabym o szwedzkim duecie, który można przesłuchać chyba jedynie na Spotify, czyli KALK. Kocham brzmienie wiolonczeli!!! No i soundtracki seriali i filmów - moi faworyci to soundtracki z filmów Love, Rosie i Gwiazd naszych wina, z seriali Teen wolf i 13 reasons why, musicali Alexander Hamilton i Waitress. 

Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Bloga założyłam w ostatniej klasie gimnazjum, ponieważ w moim otoczeniu nie było osób, z którymi mogłabym rozmawiać o książkach. Pierwszy rok był bardzo słabiutki, publikowałam niewiele i te recenzje były... no powiedzmy sobie szczerze, średnio napisane. Ale kolejny był już lepszy. Byłam bardziej zmotywowana i też chętna do pracy na blogu i takim sposobem spędziłam tu trzy lata.  

A z czytaniem? :)
Rodzice nie czytali mi, kiedy byłam malutka. Bardziej miłość do książek wzbudziła we mnie babcia. Czytam, od kiedy nauczyłam się to robić. W zerówce czytałam innym dzieciom na głos. Swoją pierwszą książkę z biblioteki wypożyczyłam w wieku 6 lat na kartę siostry i w drodze powrotnej do domu już zaczynałam ją czytać. Jednak takie nałogowe czytanie zaczęłam w drugiej klasie gimnazjum i trwa ono do teraz. 

Masz jakieś pasje poza książkami?
Pewnie, że mam, choć nie tak duże, jak czytanie. Uwielbiam oglądać seriale i słuchać muzyki. Robię zakładki, bo to jedyna forma twórcza, która mi wychodzi. Piszę listy i kocham to robić! Nałogowo robię zdjęcia niebu i uwielbiam robić zdjęcia książkom. Interesuję się od niedawna Norwegią i podjęłam małe kroczki nauczenia się języka norweskiego. 

Co sądzisz o Bullet Journal? ^^
BuJo jest czymś wspaniałym. Zaczęłam go prowadzić rok temu we wrześniu, kiedy nie mogłam znaleźć kalendarza w rozsądnej cenie, którego układ by mi odpowiadał. Spróbowałam z BuJo i zakochałam się. Używam go do tej pory, modyfikuję pod siebie, ozdabiam. Bardzo mi pomaga. 

Co zachęca Cię do sięgnięcia po daną książkę? 
Zazwyczaj jest to opis z tyłu. Często opinia osób, z którymi się liczę i które mają podobny gust czytelniczy do mojego. Rzadziej się zdarza, żeby była to okładka czy tytuł. 

Pierwsza książka, którą pokochałaś?
Miałam naprawdę problem z odpowiedzią na to pytanie. W końcu uznałam, że tą książką była Zamek i klucz Sarah Dessen, którą pokochałam tak bardzo, że czytałam ją dwa razy (z reguły nie czytam książek kilka razy) i pewnie jeszcze nie raz po nią sięgnę, bo darzę ją ogromnym sentymentem.

Czy przeczytałaś książkę ,,Love, Rosie" autorstwa Cecelii Ahern? Oryginalny tytuł brzmi ,,Na końcu tęczy". Jeśli tak, to jakie wrażenia pozostawiła lektura? Czy ten nietypowy styl autorki przypadł Ci do gustu? 
Czytałam tę książkę jeszcze pod starym tytułem i dosłownie się w niej zakochałam, a ten nietypowy właśnie styl pisania tej książki sprawił, że czytało mi się ją bardzo szybko i przyjemnie i mile ją wspominam! 

Jeżeli chodzi o pytania, to są to wszystkie. Jeszcze raz baaaardzo dziewczynom za nie dziękuję! 

A teraz czas na niespodziankę! Wszystkich posiadaczy Instagrama zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu, które tam na Was czeka, gdzie do wygrania jest dowolnie wybrana książka :D 

//dokładnie trzy lata temu dodałam swój pierwszy post na blogu! 🙊 daty założenia instagrama nie pamiętam, więc postanowiłam obchodzić te urodziny jednocześnie 😃 tak więc dzisiaj wybija 3 lata w blogosferze i 2 lata na #bookstagram 🌸 ogromnie się cieszę, że trafiłam do takich społeczności i że poznałam tak wiele wspaniałych osób! o tym jeszcze kiedyindziej ❤ z tej okazji wraz z Dominiką @hixriri organizujemy rozdanie, w którym do wygrania jest dowolna książka, której cena nie przekracza 40 zł 😍😃 ◆ ◆ ◆ ◆ Zasady rozdania: 1. Musisz obserwować mnie @czytam.zpasja i @hixriri 2. Udostępnij grafikę konkursową na swoim profilu i dodaj #rozdaniezpasja oraz napisz, jaką książkę chciałabyś/chciałbyś wygrać 3. Zgłoś swój udział w komentarzu pod tym zdjęciem 3. Rozdanie trwa w dniach 17-27. 08. 2017 4. Konta konkursowe nie będą brane pod uwagę!!! 5. Na czas konkursu musicie ustawić swoje profile na publiczne 6. Wysyłka tylko na terenie Polski. Osoby niepełnoletnie powinny mieć zgodę rodzic lub opiekuna prawnego. 7. Za nagrodę odpowiada @hixriri 8. Jeżeli chcesz zdobyć dodatkowy los, zaobserwuj mojego bloga i napisz, jako kto go obserwujesz 😃 ◆ ◆ ◆ ◆ będzie nam miło, jeśli udostępnicie informację o rozdaniu na swoim instastory ❤bez zbędnego przedłużania: jeszcze raz dziękuję za te dwa lata! i ponad 900 obserwacji ❤ jest mi ogrooomnie miło, że tyle Was tutaj jest! ściskam!!! 😘 // #bookstagram #bookandme
Post udostępniony przez @czytam.z.pasja

Dziękuję Wam jeszcze raz ogromnie za te trzy lata! Mam nadzieję, że za rok pojawi się tutaj kolejny urodzinowy post. 

Trzymajcie się ciepło! Ściskam, Ana 💕


12 komentarzy:

  1. Gratuluję tak długiego stażu i życzę dalszych sukcesów! :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :D Gratuluję tych 3 lat, które spędziłaś tutaj w blogosferze i życzę Ci, aby ten wynik z każdym kolejnym rokiem robił się coraz większy, a Twoja pasja do pisania i prowadzenia bloga nie malała ani na sekundę <3
    PS Bardzo podoba mi się nowy wygląd Twojego bloga, strasznie tu przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Co do wyglądu - mnie też się bardzo podoba ^^

      Usuń
  3. Sto lat, sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę następnych lat owocnego blogowania!
    Co do soundtracków - również je uwielbiam, jeżeli lubisz rockowe brzmienia, polecam soundtrack pierwszej części "The Crow" :)

    pozdrawiam,
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! Oby więcej lat na blogosferze i mnóstwo sukcesów na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję !!! Trzy lata to naprawdę długo. Mam nadzieję, że twoja kariera będzie się z każdym rokiem rozwijała :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego !!!
    Pozdrawiam
    https://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia