środa, 23 sierpnia 2017

Podsumowanie Kluchatonu


Przyznajcie, że ta nazwa wymiata! Jeżeli słowo 'kluchaton' słyszycie po raz pierwszy i jesteście lekko skonsternowani, to odsyłam Was do Remi z kanału lilacwix,, która wraz z Marią i innymi Kluchami są jego twórczyniami. A dla wszystkich leniuszków, którym nie chce się wchodzić w link, szybko wyjaśniam, że Kluchaton to maraton czytelniczy, który trwał w dniach 14. - 20. sierpnia. Aby zaliczyć go, trzeba było przeczytać min. 1200 stron i wypełnić co najmniej 5 z 15 wyzwań.


O Kluchatonie dowiedziałam się w poniedziałek, czyli w dzień rozpoczęcia się maratonu i nie miałam nawet, jak opublikować Wam tutaj TBR-u. Ale podzieliłam się nim na snapie! Jeżeli nadal tam Was nie ma, to zapraszam - czytam.zpasja :) 

Oto wyzwania (kolorem są zaznaczone wypełnione): 

Alex Fierro: książka z zieloną lub różową okładką 

Inej Ghafa: książka, której przeczytanie jest dla ciebie wyzwaniem
Syriusz Black: książka, która jest źle oceniana
Richard Gansey: książka z motywem władcy 
Thalia Grace: książka autora, do którego pałasz nieśmiertelną miłością

Dorian Gray: książka napisana pięknym językiem lub klasyk
Vin: książka z silną kobiecą postacią
Willem: przeczytaj książkę wspólnie z przyjacielem/znajomym
Raoden: książka, którą polecili ci znajomi 

William Herondale: książka z piękną, lecz tragiczną historią
Jem Carstairs: książka z motywem muzycznym
Neferet: książka z bohaterem tak złym, jak sama ciemność
Luna Lovegood: książka dziwna, ekscentryczna
Gabriel Boutin: książka z bohaterem lgbtqia+
Celaena Sardothien: książka z dużą ilością akcji



Ocalałe | Riley Sager (przedpremierowa recenzja po kliknięciu w tytuł)
Kategorie, do których ją dopasowałam to 'książka z dużą ilością akcji' i 'książka z bohaterem tak złym, jak sama ciemność', bo to w końcu thriller, więc jest i akcja, i na pewno będzie zły bohater. Przeczytałam z niej 284 strony, bo tylko ją kończyłam. 


Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta | Claire North
Kategorie, do których dobrałam tę książkę, to 'książka dziwna, ekscentryczna' i  'książka, którą polecili Ci znajomi'. Była bardzo dziwna i nie często się w niej gubiłam, z racji tego, że nie jestem ani historycznym, ani internetowym freakiem. Ale mimo tego spodobała mi się! Przeczytałam z niej 461 stron, a jej recenzja pojawi się już wkrótce.  


Król kruków | Maggie Stiefvater 
Król kruków jest zdecydowanie rekordzistą kategorii - 'książka z zieloną lub różową okładką' [tak, zgadza się, na okładce jest różowy element XD], 'książka, której przeczytanie jest dla ciebie wyzwaniem' [Kruczy chłopcy czekali na swoje przeczytanie ponad rok i miałam na ich przeczytanie dwa dni], 'książka z motywem władcy' i 'książka z silną kobiecą postacią'. Dosłownie zakochałam się w tej książce, w jej bohaterach i w klimacie. Przeczytałam w niej 490 stron i byłam zszokowana, kiedy okazało się, że już ją skończyłam. Recenzja już wkrótce! 


Podczas Kluchatonu udało mi się przeczytać 1235 stron i wypełnić 8 wyzwań. Jestem bardzo zadowolona z takiego wyniku, ponieważ mimo że starałam się skupiać bardziej na czytaniu, miałam do zrobienia wiele innych rzeczy, w końcu nie samymi książkami człowiek żyje. Maratony czytelnicze jednak uwielbiam, bo bardzo mnie mobilizują do czytania, a świetnie jest kiedy wypadają wtedy, kiedy rzeczywiście mam więcej czasu na czytanie, a książki do wyzwań to książki, które chcę przeczytać w najbliższym czasie. 

Piszcie, jak Wam poszedł Kluchaton! Jeżeli opublikowaliście na swoich blogach czy kanałach podsumowanie, to podsyłajcie linki! Trzymajcie się ciepło! 




4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak "Kluchaton", ale gratuluję wyniku :)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku była pierwsza edycja i miejmy nadzieję, że będzie kolejna. Szkoda, że nie udało mi się napisać posta z TBR-em, wtedy byłaby szansa, że może też weźmiesz udział :(

      Usuń
  2. Ja właśnie zaczęłam Króla kruków i póki co jest wowowowowo <3
    Niezły wynik!


    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w ogólnym rozrachunku też będzie Ci się bardzo podobał <3

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia