sobota, 26 sierpnia 2017

Wakacyjna Przygoda Book TAG


Nie często możecie znaleźć na moim blogu TAGi, ponieważ nie często zostaję do nich nominowana. Jednak ostatnio Ola z bloga readingwithpercy nominowała mnie do Wakacyjna Przygoda Book TAG. I choć wakacje powoli dobiegają końca (tak, ja też nie mogę w to uwierzyć), to cieszmy się ich ostatnimi dniami. Tak więc rzutem na taśmę jeszcze wakacyjny wpis. 
Wakacyjna Przygoda Book TAG to autorski tag Dominiki z bloga Zaczytana w Fantastyce. Polega on na wybraniu dowolnych 10 książek, które układamy alfabetycznie według nazwisk autorów. Każda książka w ten sposób będzie odpowiadać danej kategorii. Przy każdej będzie podane, co mamy wylosować z książki poprzez otwarcie jej na przypadkowej stronie. 

Bez zbędnego przedłużania, poznajmy moją Wakacyjną Przygodę.

1. W te wakacje wydarzy się coś naprawdę niesamowitego! A co będzie początkiem Twojej przygody? (zdanie)

Jesteś moją szczęśliwą gwiazdą, przez całe życie wskazujesz mi właściwą drogę. ~ Love, Rosie

Aha, okej... Ale to nic mi nie mówi! XD

2. Kto będzie ci towarzyszył? (osoba)

Sebastian z Lata koloru wiśni 

Jego akurat całkiem lubię, więc mam nadzieję, że będzie w porządku. 

3. Gdzie się wybierzecie? (miejsce)

Do domu Wiaziemskiego na placu Siennym ~ Zbrodnia i kara

Tak, to wiele wyjaśnia XDD Idźmy dalej!

4. Co tam się stanie? (zdanie)

Mama klepnęła miejsce obok siebie. ~ Szeptem 

Pójdę do domu Wiaziemskiego z Sebastianem i spotkam własną mamę? XDD

5.Nagle zza drzew wyłoni się tajemniczy człowiek. Kto to będzie? (osoba)

Brooke z Zostań, jeśli kochasz 

W tym domu będą drzewa? A może wyjdziemy przed niego? Brooke to najlepsza przyjaciółka matki Mii, jeśli jej nie pamiętacie, strasznie charyzmatyczna, ale nie jestem pewna, czy równie tajemnicza. 

6. Zdanie, które od niego usłyszycie to... (zdanie)

- Zupełna cisza w eterze. ~ Gwiazd naszych wina

Hahahaha no no, robi się intrygująco. Równie tajemnicza odpowiedź jak jej autorka.

7. Tajemnicza osoba zdecyduje się kontynuować z Wami podróż, a na początek znajomości podaruje Wam... (przedmiot)

kartoniki po napojach ~ Zanim się pojawiłeś

Oh, jaka szkoda, że tylko kartoniki, a nie same napoje... 

8. Nagle zauważacie, że ktoś Was goni! Kto to będzie? (osoba)

Finch  z Wszystkich jasnych miejsc 

W takim razie, ja chyba wcale nie będę uciekała, tylko zostawię Sebastiana i Brooke i poczekam aż Finch dogoni mnie! 

9. Co wtedy zrobicie? (zdanie)

Noah zamknął oczy.  ~ Król kruków

Mi pasuje! Mogę zamknąć oczy i poczekać na Fincha. 

10. Jak zakończy się Wasza przygoda? (zdanie)

Mówię, że jego zdaniem jestem zabawna, mądra i śliczna - w takiej kolejności, i że jest to ważna kolejność ~ Ponad wszystko 

Hahaha w życiu bym się do niego tak nie odezwała 😂

11. Co ty na powtórkę w następne wakacje?

Wyszło całkiem śmiesznie, więc za rok chyba powtórzę ten TAG. 


Jeszcze raz dziękuję Oli za nominację, a ja nominuję Patrycję z bloga dzejniczyta oraz wszystkich, którzy chcieliby zrobić go na swoim blogu ;) Śmiało możecie czuć się nominowani do niego. 

Życzę Wam miłego dnia! Trzymajcie się ciepło! 
Ana 




6 komentarzy:

  1. Jaki fajny tag! Dziękuję za nominację ❤ Może uda mi się go wykonać przed końcem wakacji :D

    Przesyłam mnóstwo wirtualnych hugów,
    http://dzejniczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję! Nie mogę się doczekać, żeby dowiedzieć się, co przydarzyło się Tobie!
      Ściskam,
      Ana

      Usuń
  2. Super tag, bardzo pomysłowy no i odpowiedzi wyszły świetne :D
    Pozdrawiam :)
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag! Ciekawie ci to wyszło :D

    Udało mi się być 100 obserwatorem u ciebie :D


    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Nawet nie zauważyłam, że tyle osób już tutaj jest <3 Dziękuję!

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia