piątek, 26 czerwca 2015

Liebster Blog Award #1



Bardzo dziękuję Monice (?) z bloga Monicas-reviews za nominację do LBA. Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek zostanę nominowana do niego. Najpierw wytłumaczę wszystkim, którzy jeszcze się nie spotkali z tym tagiem, na czym on polega. 



Liebster Blog Award jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która tego bloga wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób, podając informację o nominacji na ich blogach i zadaje 11 pytań.

Pytania Moniki: 

1.  Twoja ulubiona trylogia?
Myślę, że tutaj mogę wymienić Trylogię czasu Kerstin Gier. Chociaż tak naprawdę jest ich kilka, no ale jak jedna to jedna. 

2. Gdzie najbardziej lubisz czytać?
Czytam wszędzie. W domu, w szkole, na podwórku, w samochodzie (chociaż tutaj nie lubię za bardzo, bo choroba lokomocyjna + czytanie = niechciane skutki). Ale chyba najlepiej czyta mi się w domu w ciszy w pokoju. 


3. Ulubiona piosenka w tym momencie?
Wczoraj było zakończenie mojego roku szkolnego i jednocześnie nauki w gimnazjum. Na końcu przedstawienia była piosenka Blue Cafe Zapamiętaj i mimo że teraz płaczę, kiedy jej słucham (a robię to w kółko) to jest moją ulubioną na obecną chwilę. 

4. Ulubiona kreskówka z dzieciństwa?
Tom i Jerry! Jejku, zawsze się przy nich ciągle śmiałam.

5. Jaki gatunek książek preferujesz?
Czytam głównie obyczajówki dla dziewczyn, więc je preferuję. 

6. Napisz coś o sobie.
Jestem Adriana, ale większość osób mówi do mnie Ada. Właśnie skończyłam gimnazjum i bardzo tęsknię za moją klasą. Mam starszą siostrę i młodszego brata. Mieszkam w kolorowym wieżowcu na 5. piętrze w niewielkim mieście na Podlasiu. Za jakiś czas  przeprowadzam się do domu jednorodzinnego. 

7. Robisz czy kupujesz zakładki?
Zdecydowanie robię. Nawet pojawił się post na blogu z DIY dotyczącym zakładek. Jest on tutaj

8. Oglądasz Booktube?

Oczywiście! Uwielbiam Anitę z Book Reviews, Olgę z Wielkiego Buka, Maję z towartoczytać, Darkę z Więcej Książków, Adę z Za górami książek, Klaudię z totallnerdbook! <3333 Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. 

9. W jakich językach umiesz powiedzieć 'Dzień Dobry'?

Po polsku, angielsku, niemiecku, włosku, francusku, hiszpańsku. 

10. Skąd się wzięła twoja chęć do otworzenia bloga?
Prowadzę stronkę na Facebooku. Chciałam jednak mieć coś, co byłoby tylko moje i gdzie mogłabym dzielić się z ludźmi moją pasją, a także polecać książki, które nie są koniecznie popularne. 

11. Dlaczego interesujesz się akurat książkami? 
Jejku! Nie wiem. Po prostu książki są moimi drzwiami do drugiej rzeczywistości, w której nie musze się martwić. Dają mi drugi dom. zawsze są przy mnie. To one pomagają zapomnieć. Towarzyszyły mi przez całe życie od momentu, kiedy nauczyłam się czytać w wieku 5 lat. 


Nominuję: 

Moje pytania: 
1. Od kiedy uwielbiasz czytanie?
2. Czy ktoś z Twoich znajomych wie, że prowadzisz bloga?
3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? 
4. Jakie masz inne pasje oprócz czytania?
5. Gdybyś miała się przenieść do jednego miejsca na cały świecie to gdzie byś się wybrała? 
6. Wolisz kupować czy wypożyczać książki? 
7. Czytasz w ciszy czy przy muzyce/innych dźwiękach?
8. Używasz zakładek? 
9. Pierwsza książka, którą kupiłaś sobie sama?
10. Książka polecana przez mamę?
11. Czy zaraziłaś kogoś czytaniem? Jeśli tak to kogo. 

Powodzenia! :D







5 komentarzy:

  1. Dziękuję za tak szybką odpowieć na moje pytania.
    Pozdrawiam
    P.S. Tak Monice. Nie musisz się martwić, bo to nie był błąd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubiłam Toma i Jerry'ego :)

    Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację! :* Postaram się dziś odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najszybciej odpowiem na Twoje pytania u siebie :P

    OdpowiedzUsuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia