poniedziałek, 15 czerwca 2015

30 Day Book Challenge 19 - 24

Dzisiaj kolejna - przedostatnia część tego challenge'u. Jeżeli jesteście ciekawi, z jakimi kategoriami zmierzę się dzisiaj to zapraszam!

Dzień 19 - Ulubiona książka, która ma swoją ekranizację

Love, Rosie Cecilii Ahern. Mimo że oglądałam tę ekranizację jakiś czas temu to ostatnio wciąż mam w głowie jej soundtrack. Mogłabym go słuchać  w nieskończoność! *.*



Dzień 20 - Ulubiony romans


 Czytałam tylko jeden typowy romans dla nastolatek, ale nie spodobał mi się jakoś szczególnie. Mowa tutaj o Piosenkach dla Pauli Blue Jeansa (recenzja). 

Dzień 21 - Ulubiona książka z dzieciństwa

Bezdyskusyjnie Dzieci z Bullerbyn Astrid Lindgren. Z pewnością sięgnę po nią jeszcze nie raz. Jest tak cudowną opowieścią! Czytał ją chyba każdy i każdemu się spodobała mniej lub bardziej. 


Dzień 22 - Ulubiona książka, którą posiadasz 


Myślę, że Gwiazd naszych wina Johna Greena to właśnie książka na tę kategorię. Jest jedną z nielicznych, które mam i którą przeczytałam, co w najbliższym czasie się na pewno zmieni, bo będę to nadrabiała ;) 

Dzień 23 - Książka, którą chciałeś przeczytać już od dawna, ale dalej tego nie zrobiłeś


Oh! Wystarczy spojrzeć na listę, którą opublikowałam na blogu kilka dni temu. haha Klikajcie tutaj 

Dzień 24 - Książka, którą chcesz, aby przeczytało więcej osób


Hm... Chodzi tutaj o książkę, która jest mało popularna i bardzo mi się spodobała. Wyznam Wam przy tym, że przy większości kategorii, kiedy muszę się namyślić, odchodzę od komputera na jakiś czas albo zwyczajnie otwieram zeszyt ze spisem przeczytanych książek w 2014 roku i patrzę. Rozważałam dwie. Z czego jedna jest chyba bardziej znana niż ta druga. Książką, którą chcę, żeby przeczytało więcej osób jest Zamek i klucz Sarah Dessen. Jedna z nielicznych powieści, które przeczytałam więcej niż raz.  Niesamowicie wzruszająca, pełna tajemnic. Poruszająca historia o więzi rodzeństwa, żalu, przyjaźni, cierpieniu, uczeniu się ufać, miłości...


                                                                                             ✿✿✿
Jakoś wyjątkowo szybko pisało mi się dzisiejszy post. Jeszcze tylko jedna część i koniec. 
Napiszcie, jakie książki wybralibyście do tych kategorii. Z chęcią poczytam ;) Pozdrawiam cieplutko! ♥ (Chociaż nie wiem, czy to dobry pomysł, bo za oknem jest gorąco ;p) 




1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł, dobrze zrealizowany, czekam na ostatnią cześć!

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia