środa, 17 czerwca 2015

30 Day Book Challenge 25 - 30

Dziś przychodzę do Was z ostatnią już część tego challenge'u. Zmierzę się z ostatnimi sześcioma kategoriami. Mam nadzieję, że nie będą bardzo kłopotliwe :) Zacznijmy!

Dzień 25 - Bohater, z którym najbardziej się utożsamiasz


Jeszcze nie spotkałam książki, w której bohater, bez różnicy czy główny, czy drugoplanowy, byłby bardzo podobny do mnie. Bo myślę, że jeśli miałabym się z nim utożsamiać z kimś to musi być choć trochę do mnie podobny. Jednak chciałabym przeczytać książkę, której jedna z bohaterek będzie prawie taka jak ja. 


Dzień 26 - Książka, która zmieniła Twoją opinię na temat czegoś

Kiedyś nie czytałam w ogóle fantastyki. Po prostu odstraszała mnie. Jednak dzięki książce Stephanie Meyer pt. Intruz  pokochałam ten rodzaj literatury. Całkowicie zmieniłam swoją opinię na jej temat. Od tamtego dnia fantastykę polecam wszystkim,  nawet tym, którzy jej nie lubią.Dzień 27 - Najbardziej zaskakujący zwrot akcji lub zakończenie







Chyba KAŻDY kto, czytał Szukając Alaski, będzie wiedział, dlaczego akurat tę książkę wybrałam do tej kategorii. W życiu nie spodziewałabym się, że coś takiego nastąpi. Nawet teraz, kiedy o tym piszę i kiedy dzisiaj opowiadałam koleżankom akurat o tej pozycji, ciągle jestem w szoku.

Dzień 28 - Ulubiony tytuł

Jejku! jest tyle cudownych tytułów! Mogę wymienić kilka? Prooooszę. Mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe. Oto one: Niebo jest wszędzie, I nie było już nikogo, Gwiazd naszych wina, Ocean na końcu drogi, Przerwana lekcja muzyki. 

Dzień 29 - Książka, której wszyscy nienawidzą, ale Tobie się podobała

Gdyby tu chodziło o książkę, którą wszyscy kochają, a ja nienawidzę, nie było by problemu. Namyślam się i nic nie przychodzi mi do głowy. Nie przeczytałam jak na razie takiej książki. 

Dzień 30 - Twoja ulubiona książka ever 

Chyba żadna tak kochliwa (nie zawsze chodzi tutaj o chłopców) osoba jak ja, nie jest w stanie wybrać jednej książki. Jak na razie to 4,5 części Darów Anioła, Gwiazd naszych wina, Szukając Alaski, Zostań, jeśli kochasz, Tajemniczy ogródCzarna owca, Intruz i mnóóóóóóóóstwo innych. 


                                                                                                    




                                                                                               ✿✿✿
Kategorie okazały się jednak nie takie proste. Po prostu jestem zbyt... Brakuje mi słowa! Jak określić osobę, której podoba się za dużo książek? Jeżeli macie jakieś pomysły to napiszcie mi w komentarzu ;) Na pewno zapamiętam. A teraz żegnam się z Wami. Pozdrawiam, Książkoholicy! :D






4 komentarze:

  1. Bardzo dobrze przeprowadzony tag!

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog może wzajemna obserwacja, daj znać u mnie na blogu. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    books-filmsreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, jeśli nie - nie musisz tego robić ;) Nie bawię się w obserwacja za obserwację ;)

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia