piątek, 5 czerwca 2015

30 Day Book Challenge 13 - 18

Po małej przerwie, ale kolejna część 30 Day Book Challenge. Zapraszam, jeśli jesteście ciekawi :)


Dzień 13 - Twój ulubiony autor

Zdecydowanie John Green. Kocham jego styl pisania. Tworzy tak niesamowite historie, które pozostają w sercach czytelników na bardzo długo, że nie mogłabym go tutaj nie wymienić. Chociaż Cassandra Clare... CZEMU TU SĄ TAKIE PROBLEMATYCZNE PYTANIA? Cassandrę kocham za poczucie humoru, umiejętność tworzenia oryginalnych postaci, utrzymywanie napięcia akcji i dopracowanie w każdym calu. Okej, tę kategorię zwycięża Cassandra Clare.



Dzień 14 - Ulubiona książka Twojego ulubionego autora

Zważając na to, że jestem dopiero na trzeciej części Darów Anioła, do tej kategorii muszę wybrać jedną z trzech książek. I bez zastanowienia jest to Miasto szkła. Nie mogę tutaj więcej dodać, bo byłby to spoiler, ale powiem tylko, że wreszcie wszystko się ułożyło jak chciałam, więc... :)



Dzień 15 - Ulubiona męska postać

Tylko jedna? :o Jak można być dziewczyną chorującą na ksiażkoholizm i mieć tylko jedną ulubioną postać męską. O nie! W tym punkcie nagnę zasady i wymienię wszystkie! :3 Augustus Waters z Gwiazd naszych wina, Peeta Mellark i Finnick Odair z Igrzysk śmierci, Adam z Zostań jeśli kochasz, Finn z Trylogii Trylle, Jace i Simon z Darów Anioła, Dawid z serii Skrzydła Lauren. No wszyscy ulubieńcy! :D

Dzień 16 - Ulubiona żeńska postać
Ha! I tutaj nie mam problemu. Na pewno jest nią Clary z Darów Anioła. Mogłabym dobrać również bohaterki z tych książek, z których wymieniłam postacie meskie, ale o nie! Clary ma własne zdanie (choć czasami za bardzo się przy nim upiera), jest odważna, kochająca, troskliwa i to ona skradła moje serce. 






Dzień 17 - Ulubiony cytat z Twojej ulubionej książki

"nie ma takiego dna, z którego nie można upaść jeszcze niżej" 

Dzień 18 - Książka, która Cię zawiodła

Ocean na końcu drogi (recenzja). Spodziewałam się niezwykłej lektury, którą pochłonę jednego wieczoru. Dostałam dłużącą się opowieść, którą chciałam jak najszybciej skończyć. 


✿✿✿
Wyszło tak, że prawie cały post dotyczył serii Darów Anioła. Cóż, jakoś tak wyszło. Nie moja wina, że pani Cassandra to geniuszka! Mam nadzieję, że post spodobał Wam się. Ściskam i pozdrawiam w ten piękny czerwcowy dzień! :)

2 komentarze:

  1. W 100% się z Tobą zgadzam. Jace, Simon, Peeta, Finnick, Adam i Augustus- sami ulubieńcy! No i Dary Anioła, też to kocham, Cassandra jest naprawdę niesamowita. Ostatnio doznałam szoku, bo się dowiedziałam, że Cassandra Clare to pseudonim artystyczny! :) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to ja doznałam szoku! Nie miałam pojecia, ze Cassandra to tak naprawdę nie Cassandra XDD
      Dziękuję za pochwałę ♥ To ogromna motywacja do pisania dalej i świadomość, ze jednak ktoś to czyta :D
      Ściskam!

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia