środa, 3 czerwca 2015

Podsumowanie maja


Maj zleciał jak z bicza strzelił. Był miesiącem jeszcze cięższym dla mnie niż kwiecień. Ten zapowiadany"po-egzaminowy" luz, gdzieś się zgubił, bo zaczęła się gonitwa za ocenami. Nie powiem, bo sama zaliczałam, poprawiałam, ile mogłam. Zdarzało się nawet po trzy sprawdziany jednego dnia. Miałam jednak jeden tydzień odpoczynku przez zapalenie krtani. Podczas którego leżałam, siedziałam cicho, bo mój głos nie brzmiał za dobrze, i starałam się nadrabiać zaległości w czytaniu i na blogu. A potem bach! Komputer się zbuntował i dopiero w ostatnich dniach mogę znowu z niego w miarę normalnie korzystać. Było ciężko i bardzo się cieszę, że ten miesiąc dobiegł końca. Przejdźmy zatem do podsumowania miesiąca:





PRZECZYTANE:                                                                                                               

  1. "Dary Anioła. Miasto szkła" Cassandra Clare 9/10
  2. "Czekając na Gonza" Dave Cousins 7/10
  3. "Piosenki dla Pauli" Blue Jeans 6,5/10
Jak widać ze stosika wiosennego udało mi się przeczytać tylko 3 pozycje z 6. 

                                     STATYSTYKI W KWIETNIU:                                     
Przeczytane - 3 
Strony - 1423
Łączna grubość - 8,4 cm
Ocena - 7,5
Opublikowane posty - 7

RECENZJE:

WYZWANIE CZYTELNICZE 2015:
1. Książka, polecana przez znajomych - Czekając na Gonza
2. Ksiażka, której akcja rozgrywa się w liceum - Piosenki dla Pauli

Z PRAWDZIWEGO ŻYCIA:

  • Byłam na kiermaszu książek zorganizowanym przez Miejską Bibliotekę Publiczną w dzień Nocy Muzeów. Zakupiłam tam tylko dwa klasyki: Makbeta i Chatkę Puchatka :)
  • Dostałam Alfreda (najwyższe nagrodzenie w mojej szkole, przyznawane w kilkunastu kategoriach) w kategorii Najlepszy Polonista 2015 :3 
  • Zaczęłam uczyć się poloneza w szkole - na bal gimnazjalistów.
  • Zakupiłam również Eleonorę i Parka :)
  • Miałam zapalenie krtani i prawie straciłam głos w tych dniach :o 
  • Założyłam Instagrama bloga. Szukajcie mnie pod adresem @czytam.z.pasja 

✿✿✿
Napiszcie mi, jak Wam minął maj i jakie macie plany na czerwiec! :D Miłego długiego weekendu!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia