sobota, 6 czerwca 2015

W obiektywie #maj


Dzisiaj kolejny post z serii W obiektywie. Jeżeli jesteście ciekawi moich zdjęć z maja to zapraszam :)





Maj, mimo zapewnień nauczycieli, że będzie miesiącem odpoczynku, był bardzo ciężki. Dużo nauki, dużo popraw, dużo zaliczeń, dużo sprawdzianów, od których zależą oceny końcowe.


Okres mojej choroby widzicie na zdjęciach. Temperatura ok. 37,5 st. C przez pierwsze trzy dni. Antybiotyk, syrop, tabletki na gardło, chusteczki i książka to chyba był mój niezbędnik w tamtym czasie. 


Moje książkowe zdjęcia. Na pierwszym i drugim Dary Anioła. Miasto szkła, na trzecim i czwartym Piosenki dla Pauli :)


Zachody słońca w maju były niesamowite! Ta magia, klimat :3 


A tak jadłam w maju. Na pierwszym  i czwartym zdjęciu ulubieniec z kwietnia, czyli płatki owsiane z jogurtem i owocami. Na drugim lody, które jadłam przy zapaleniu krtani i powiem Wam, że dzięki nim mój głos brzmiał dużo lepiej. Na trzecim placki z płatków owsianych z jogurtem :) 



Trochę natury na jednym zdjęciu. Tego kotka sfotografowałam przez okno w szkole, kiedy ten zbiegał po drzewie. Oczywiście zaczął to robić, kiedy wyjęłam telefon, żeby zrobić mu zdjęcie. A ten przecudny piesek to moja Sara. Taki cudak kochany! 


No i na koniec zbitka pozostałych zdjęć, które podobały mi się i postanowiłam je tutaj dodać. Film, który widzicie na 3. zdjęciu to October Baby, który baaardzo polecam. 

Tak prezentuje się maj w kwadracikach. Piszcie, jak Wam minął ;) A jeżeli chcecie być na bieżąco ze mną to szukacie mnie na Instagramie @czytam.z.pasja i na Facebooku Czytam z pasja. Miłego dnia! ♥


2 komentarze:

  1. Też tak miałam nauczyciele mówili, że już teraz i tak nic z ocenami nie zrobimy, że nie będzie sprawdzianów itp., a w rzeczywistości było ich więcej niż w ciągu całego roku :(

    zapraszam do mnie
    http://maandy1.blogspot.com/
    obserwuje i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe zdjęcia, psinka słodka . ^-^ Podręcznik wygląda trochę znajomo .... o-o Zapraszam serdecznie : http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia