wtorek, 23 czerwca 2015

#19 "Czy wiesz, że cię kocham?" Blue Jeans



Tytuł: "Czy wiesz, że cię kocham?"
Autor: Blue Jeans
Tłumaczenie: Magdalena Olejnik
Wydawnictwo: Jaguar
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 528




Każdy  żyje i rozumie świat na swój sposób








Wreszcie wakacje! Cztery suguski szczęśliwe opuszczają szkołę. Po kilku miesiącach, niekoniecznie łatwych dla Pauli, mają upragniony odpoczynek. Dziewczyna nie cieszy się jednak tak bardzo, jak pozostali. Od kwietniowego wyjazdu do Paryża minęło już 3 miesiące, a wydarzenia z tamtych dni nadal krzątają się po jej głowie.
Mario spotyka się z zakochaną Dianą. Miriam umawia się ze starszym chłopakiem. A Cris? Prawdopodobnie źle ulokowała swoje uczucia. W tej części pojawiają się nowi intrygujący bohaterowie, przyjaźń sugusek zostaje wystawiona na próbę, Paula próbuje wreszcie rozgryźć swoje uczucia.

Przyznam szczerze, że po skończeniu Piosenek dla Pauli byłam zaintrygowana akcją. Jednak długo zwlekałam z sięgnięciem po kolejną część. Budziła we mnie mieszane uczucia. Ale mimo to zaskoczyła mnie! Okazała się bowiem dużo lepsza od 1. części!

Myślę, że autor zdobył już wystarczające doświadczenie przy pisaniu powieści rozpoczynającej ten cykl, dlatego ta była po prostu lepsza. Nie zwracał już takiej uwagi na kontakty fizyczne. Wprowadził więcej akcji, ale utrzymał jej proporcjonalność.  Do trzecioosobowej narracji czytelnik też się przyzwyczaja już  w 1. części.

Krótko dzisiaj i na temat! :) Ale co tu więcej pisać? Autor wprowadził sporo akcji i powieść wiele na tym zyskała. Przyznam się, że czytałam ją do późna w nocy (Tak, zaintrygowana Ada położyła się spać o 2:22 i spała tylko 4 godziny :')), czego wcale nie żałowałam, mimo że dzisiaj musiałam wstać o 7 do szkoły. Koniecznie przeczytajcie 2. część Piosenek dla Pauli, bo gwarantuję, że jest dużo lepsza!

Ocena: 8/10

Książka bierze udział w wyzwaniach: 
1. Wyzwanie książkowe 2015 - Typowy romans
2. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - 3,3 cm 



4 komentarze:

  1. Jeżeli podobała ci się ta książka to polecam ci "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów"- opisana jest tam historia czterech przyjaciółek. Każda z nich spędza wakacje w innym miejscu a przez pewien czas, każdej z nich towarzyszą "wędrujące dżinsy". Czytałam i polecam!
    Niestety nigdy nie miałam styczności z tym autorem. Może kiedyś się to zmieni :D
    Będę częściej tutaj zaglądała :3

    http://mylittlebigreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie w planach i na na liście "100 książek, które chcę przeczytać" Stowarzyszenie, więc na pewno sięgnę po tę pozycję ;)

      Usuń
  2. Gratulacje!
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards.
    Więcej informacji : http://monicas-reviews.blogspot.com/2015/06/1-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :D Postaram się jak najszybciej dodać taki post ;)

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia