wtorek, 30 czerwca 2015

Podsumowanie czerwca

W czerwcu dzieją się najlepsze rzeczy! Kwitną piwonie (moje ulubione kwiaty *.*), robi się ciepło, kończy się rok szklony i jest najwięcej wolnego. Czerwiec był dla mnie dosyć luźnym miesiącem. Nie licząc oczywiście końcowych projektów z biologii i fizyki oraz zaliczania ostatnich sprawdzianów z fizyki i historii. 24 czerwca miałam bal gimnazjalistów i bawiłam się znakomicie, zważywszy na to, że bolała mnie tego dnia kostka i nie umiem  za bardzo tańczyć XDD A 25 czerwca pożegnałam się z moją klasą, za którą następnego dnia bardzo tęskniłam. Dosyć już tego streszczania, przejdźmy do podsumowania miesiąca. 




PRZECZYTANE:      

  1. Dobra krew. W krainie reniferów, bogów i ludzi Magdalena Skopek 7/10
  2. Wybrani C. J. Daugherty 9/10
  3. Dary Anioła. Miasto zagubionych dusz Cassandra Clare 8/10
  4. Dary Anioła. Miasto upadłych aniołów  Cassandra Clare 9/10
  5. Czy wiesz, że cię kocham? Blue Jeans 9/10
Książki nie są ułożone w kolejności jak je czytałam. Najpierw sięgnęłam po Dobrą krew. W krainie reniferów, bogów i ludzi (nie ma jej na zdjęciu, ponieważ musiałam ją oddać wcześniej do biblioteki szkolnej), potem po Miasto upadłych aniołów i Miasto zagubionych dusz. Miałam z 5. częścią jakiś problem, bo nie wciągnęłam mnie, więc w weekend przeczytałam Czy wiesz, że cię kocham, która okazała się nawiasem mówią świetna. Potem wróciłam do Darów Anioła i na końcu przeczytałam Wybranych, których recenzja już w wkrótce ;) Książki z tego miesiąca okazały się naprawdę dobre! 


                                           STATYSTYKI W KWIETNIU:                                     
Przeczytane - 5
Strony - 2341
Łączna grubość -  14,9 cm
Ocena -  8,4
Opublikowane posty - 11

RECENZJE:

WYZWANIE CZYTELNICZE 2015:
1. Książka oparta na prawdziwej historii - Dobra krew. W krainie reniferów, bogów i ludzi
2. Typowy romansCzy wiesz, że cię kocham?
3. Książka napisana przez autora pod pseudonimemDary Anioła. Miasto upadłych aniołów
4. Książka, w której główny bohater ma imię na tę samą literę co ja - Wybrani

Z PRAWDZIWEGO ŻYCIA:
  • Tak jak pisałam wyżej miałam bal gimnazjalny. Tańczyłam poloneza, który otwierał całą uroczystość i wyszedł pięknie. 
  • Skończyłam gimnazjum. 
  • Złożyłam dokumenty do liceum.
  • Dostałam Do wszystkich chłopców, których kochałam na Dzień Dziecka.
  • Kupiłam na wyprzedaży w Biedronce Smoki ze Zwyczajnej Farmy.
  • Dostałam wyniki z egzaminu i powiem tylko, że mogło być lepiej, ale najgorzej nie jest :D 


                                                                                                      ✿✿✿

Tak minął mi czerwiec.  Jest moim najlepszym czytelniczo miesiącem do tej pory! Piszcie jak Wam minął ten szósty już miesiąc w tym roku. Pozdrawiam Was i życzę miłego tygodnia! :D

1 komentarz:

  1. 5 książek to bardzo dobry wynik, niektórzy nie przeczytają nawet jednej książki w ciągu roku. Nie wiedzą co tracą! Ja niestety w czerwcu nie miałam czasu na czytanie, jednak teraz na pewno to nadrobię :)
    Pozdrawiam,
    subiektywne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia