sobota, 6 lutego 2016

Listy do zimy #6


Droga, Zimo!

Ostatni list pisałam trzy tygodnie temu. Od tej pory sporo padało, ale potem ten śnieg stopniał. Wczoraj znów padało, ale dzisiaj nawet nie ma po tym śladu. Na szczęście jestem zdrowa i obyło się bez zapalenia oskrzeli przy całym tym mrozie i zaspach.
Z tej całej sesji w lesie też nic nie wyszło. Ferie minęły bardzo szybko i niewiele z moich planów udało mi się spełnić. Jestem trochę zawiedziona, ale cóż mogę zrobić?
Nadal sporo myślę. Nie jest to nic pozytywnego. W ostatnich dniach jakby trochę mniej, ale wiem, że i tak to wróci. Staram się nabierać dystansu do tego wszystkiego. Przecież nie mogę wiecznie się tym przejmować, nie sądzisz?
Jest bardzo zimno na zewnątrz. Już można było czuć wiosenne powietrze i myślę, że wiosna zaczęła wprowadzać swoje rządy, a ty się po prostu zdenerwowałaś, ale uwierz mi, że to ty nadal panujesz. Dlatego zwracam się do Ciebie z prośbą, żebyś nie złościła się i zsyłała mrozów na nas. Trzymaj się, droga.
Ściskam! 
Ana ♥

*seria inspirowana filmikami Carrie Hope Fletcher*

6 komentarzy:

  1. Ojeju, ale świetna seria<3 Bardzo pomysłowa:D Ja ferie zaczynam dopiero za tydzień, ale raczej nie mam co liczyć na śnieg;p
    Pozdrawiam i obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! ;* Pogoda się trochę zmieniła, ale taki mamy klimat, że może jeszcze przynajmniej jeden dzień będziesz miała śnieg :)
      Ściskam!
      Ana

      Usuń
  2. Chociaż kocham zimę to twój list bardzo mi się spodobał! Czekam na więcej postów z tej serii!
    Dodaję do obserwowanych!
    Pozdrawiam,
    annwithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post się spodobał :D Wkrótce kolejne ;)
      Ściskam! ;*
      Ana

      Usuń
  3. Lubię zimię, jednak tęsknię za wiosną <3
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! Ja zdecydowanie kocham wiosnę i jest ona moją ulubioną porą roku razem z jesienią. A zimy zaczynam mieć powoli dość XD
      Pozdrawiam,
      Ana

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia