sobota, 10 września 2016

W obiektywie #sierpień2016

Post spóźniony przez, jak powszechnie wiadomo, zamieszanie związane ze szkołą. Uwierzcie mi albo przyznajcie rację, jeśli też tak macie, ale powrót do szkoły jest koszmarny, jeśli przez 2 miesiące nie robiło się kompletnie nic lub wakacje trwały dla kogoś tak długo, że zapomniał, że w ogóle istnieje coś takiego jak szkoła. Tak było u mnie.
Ale wróćmy jeszcze do sierpnia, który kocham równie jak wrzesień. To był miesiąc leniuszkowania. Nadrabiałam seriale, czytałam też całkiem dużo. Nie działo się nic wybitnego. O moim sierpniu będziecie mogli przeczytać tutaj. A teraz przejdźmy do zdjęć! Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Nie było wielkiego odzewu na poprzedni post i moje pytanie, dlatego postanowiłam dodawać w tym cyklu zdjęcia, głównie książkowe, ale nie tylko. Dzisiaj prawie wszystkie książkowe i tak piękne dla mnie! Jestem z nich bardzo zadowolona. A dodatkowo swoje miejsce tutaj znalazły także insta-snapy. Zapraszam! 


































Miłego weekendu! Trzymajcie się, ściskam! 

4 komentarze:

  1. Koniecznie muszę cię dodać na snapchacie, bo bardzo podobają mi się twoje snapy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 😻 Boziu jak ja kocham Twojego bloga 😻 te zdjęcia są przecudowne, mój sierpień był podobny 😉 a co do szkoły to oojj przez nią jeszcze nic nie przeczytałam 😕 życzę udanego miesiąca 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje czytanie umarło z 1 września :") Dziękuję i Tobie również udanego miesiąca :*

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia