W obiektywie #sierpień2016

Udostępnij ten post

Post spóźniony przez, jak powszechnie wiadomo, zamieszanie związane ze szkołą. Uwierzcie mi albo przyznajcie rację, jeśli też tak macie, ale powrót do szkoły jest koszmarny, jeśli przez 2 miesiące nie robiło się kompletnie nic lub wakacje trwały dla kogoś tak długo, że zapomniał, że w ogóle istnieje coś takiego jak szkoła. Tak było u mnie.
Ale wróćmy jeszcze do sierpnia, który kocham równie jak wrzesień. To był miesiąc leniuszkowania. Nadrabiałam seriale, czytałam też całkiem dużo. Nie działo się nic wybitnego. O moim sierpniu będziecie mogli przeczytać tutaj. A teraz przejdźmy do zdjęć! Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Nie było wielkiego odzewu na poprzedni post i moje pytanie, dlatego postanowiłam dodawać w tym cyklu zdjęcia, głównie książkowe, ale nie tylko. Dzisiaj prawie wszystkie książkowe i tak piękne dla mnie! Jestem z nich bardzo zadowolona. A dodatkowo swoje miejsce tutaj znalazły także insta-snapy. Zapraszam! 


































Miłego weekendu! Trzymajcie się, ściskam! 

4 komentarze :

  1. Koniecznie muszę cię dodać na snapchacie, bo bardzo podobają mi się twoje snapy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 😻 Boziu jak ja kocham Twojego bloga 😻 te zdjęcia są przecudowne, mój sierpień był podobny 😉 a co do szkoły to oojj przez nią jeszcze nic nie przeczytałam 😕 życzę udanego miesiąca 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje czytanie umarło z 1 września :") Dziękuję i Tobie również udanego miesiąca :*

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)