sobota, 15 listopada 2014

Paczuszka odebrana

W środę zamówiłam w księgarni internetowej matras.pl książkę, o której wspominałam w Podsumowaniu miesiąca - września ;) Już w czwartek paczuszka była u mnie :)




Zawiera ona książkę Iwony Sobolewskiej pt."Czarna owca". Kilka miesięcy temu postanowiłam ją sobie kupić, po tym jak wypożyczyłam ją ze szkolnej biblioteki i przeczytałam. Wreszcie dokonałam tego zakupu :)



Kiedy wreszcie znajdę czas na przeczytanie jej ponownie, bo nie pamiętam już szczegółów, znajdziecie tutaj jej recenzję :)

Jak pewnie zauważyliście zmieniłam wygląd na blogu :) Robiłam go sama pierwszy raz, tak, więc mam nadzieję, że wyszedł w miarę okej.


Miłego weekendu! 
~Ami 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia