sobota, 8 listopada 2014

Podsumowanie miesiąca - październik

Dzisiaj kolejne podsumowanie miesiąca. Zawiodłam sama siebie, bo w październiku nie przeczytałam wielu książek. Usprawiedliwiam się tym, że miałam dużo nauki do konkursów przedmiotowych.




PRZECZYTANE: 

  • Ocean na końcu drogi Neil Gaiman 6/10
  • Śmierć urzędnika i inne opowiadania Antoni Czechow 6/10
STATYSTYKI PAŹDZIERNIKOWE:
Przeczytane - 2 
Strony - 262
Ocena - 6

RECENZJE: 
Z PRAWDZIWEGO ŻYCIA: 

  • Nadal czekam na książkę od czasopisma FANBOOK ;-; 
  • Czynnie przygotowywałam się do Konkursów Przedmiotowych z Języka polskiego i Biologii
  • Odliczam dni do Kosogłosa :3 
  • Szkoła prawie pogrzebała mnie żywcem :c 





Piszcie jak Wam minął październik :) Z chęcią poczytam! :) 
Ściskam! 
~Ami 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia