sobota, 8 listopada 2014

Stosik listopadowy :)


Oto mój listopadowy stosik :)



Zawiera (od dołu):

  • "Jak cię wykraść, Phonix?" Joss Stirling - drugi tom serri o braciach Benedictach
  • "Zbuntowana" Veronica Roth - drugi tom trylogii Niezgodnej
  • "Dziewczyna z pomarańczami" Jostein Gaarder
  • "Powietrze na śniadanie" Jana Frey 
  • "Zołzunie" Marta Fox
  • "Przecież cię znam" Beata Ostrowicka 
  • "Miasto popiołów" Cassandra Clare - drugi tom serii Darów Anioła
  • "Miasto kości" Cassandra Clare - pierwszy tom serii Darów Anioła
  • "Carpe diem" Anna M. Gorgolewska 
Jeśli pamiętacie pierwszy post tego typu (klik) to wiecie, że staram się reanimować książki :) Tym razem przywróciłam do życia Powietrze na śniadanie po 7 miesiącach i Zołzunie po 4. Powołałam także do życia, bo po raz pierwszy wypożyczyłam Przecież cię znam.

Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko przeczytać, a na święta przygotować nowy stosik. Postaram się zamieszczać recenzje po skończeniu, ale nie obiecuję :) 

Czytaliście, którąś z tych pozycji? Jeśli tak to polecacie? :)
~Ami 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia