wtorek, 22 września 2015

TBR Autumn 2015

Na dworze coraz chłodniej. Zbliżają się długie, chłodne wieczory z herbatką i kocem. Ach! No i z książką oczywiście! Postanowiłam, że skoro pokazałam Wam mój TBR Summer to pokażę Wam również moje czytelnicze plany na jesień. 

W chłodniejsze dni zaopatrzam się raczej w grubsze tomy niż wiosną czy latem. Dowodem na to może być fakt, że serię Dary Anioła zaczęłam czytać zimą. Więc tak oto prezentuje się mój jesienny stosik: 




1. 5 sekund do IO Małgorzata Warda - Zaintrygowała mnie fabuła tej powieści.

2. Galop '44 Monika Kowaleczko-Szumowska - Książka, o której w ostatnim czasie zrobiło się głośno. Poleciła mi ją pan w bibliotece.

3. Miasto niebiańskiego ognia Cassandra Clare - Ostatni już tom serii Darów Anioła. Jednocześnie bardzo chcę ją przeczytać i nie chcę. TO JUŻ OSTATNI TOOOOM!!! Niemożliwe, że to już się skończy. Nie chcę się żegnać z tą serią! A z drugiej strony zżera mnie ciekawość, co z Nocnymi Łowcami.

4. Piękne istoty Garcia Stohl - Pozycja, która znajduje się na liście 100 książek, które chcę przeczytać. 

5. Dotyk Jus Accardo - Ostatnio coraz częściej sięgam po fantastykę. Zaintrygował mnie opis tej ksiażki.

6. Gone, Zniknęli. Faza I: Niepokój Michael Grand - I już ostatnia powieść, która także znajduje się na mojej liście 100 książek, które chcę przeczytać. Polecana przez Alicję z bloga Siostry w bibliotece. Już wkrótce przekonam się, czy jest godna polecenia. 

Te sześć tytułów planuję na końcówkę września, październik i początek listopada, ale, jak wiadomo, mam także szkołę, a co za tym idzie - ograniczenia czasowe. Na pewno w międzyczasie będę jeszcze w bibliotece, ale o tym dowiecie się pewnie na Instagramie ;) 
Ściskam i życzę miłego dnia! 

3 komentarze:

  1. Potężne tomiska. "Dotyk" czytałam i polecam serdecznie. Mam nadzieję, że uda ci się je wszystkie przeczytać tak, jak zaplanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Miasto Niebiańskiego Ognia" Pamiętam jak ryczałam na tej książce! Tak strasznie nie chciałam kończyć tej książki, że obiecałam sobie że nie przeczytam epilogu... Jednak to co tam się stało wymagało przeczytania do końca. Złamała mi serce ta książka! Ale bardzo fajnie, że dzięki niej zostajemy już wprowadzeni w nową serię :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj widzę że masz co czytać. :) Oby udało Ci się wszystko przeczytać i spełnić plany.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia