czwartek, 14 kwietnia 2016

Projekt Archiwum



Witajcie! 
Jakiś czas temu w Podsumowaniu marca pisałam, że zgodnie z ideą próbowania nowych rzeczy w każdym miesiącu w kwietniu zamierzam założyć drugiego bloga. Wreszcie tego dokonałam. Powstała całkowicie moja przestrzeń - moje Archiwum. 
Archiwum, które znajdziecie pod TYM adresem, będzie moim rocznym, choć może wieloletnim, projektem. Nie chciałabym więcej zdradzać Wam, bo jeśli wejdziecie tam, to wszystkiego się dowiecie na miejscu. Tutaj napiszę tylko to, co zapowiadałam w podsumowaniu, czyli, że Archiwum będzie dzienniko-pamiętnikiem.

Skąd wziął się pomysł?
Chciałam znaleźć w sieci miejsce, gdzie będę mogła pisać, nie tylko o książkach. Nie chciałam zaśmiecać bloga, więc powstało Archiwum.
Jeżeli macie ochotę poczytać moje refleksje, poznać mnie z innej strony niż tylko blogerki książkowej to serdecznie tam zapraszam. 

Króciutki post dzisiaj, za to już wkrótce trochę refleksji na temat dotyczący książek. Oczekujcie.

 Życzę Wam miłego wieczoru i samych dobrych lektur na koniec tego dnia! ;*

2 komentarze:

  1. Też mam drugi blog, na którym piszę bardziej prywatnie i trochę bardziej dla siebie :D To bardzo fajny pomysł, moim zdaniem i już tam do Ciebie zaglądam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś jest zainteresowany :D Ja też zajrzę do Ciebie ;)
      Pozdrawiam,
      Ana

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia