poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Reedit "100 książek, które chcę przeczytać" CZĘŚĆ 1


Jak widzicie, postanowiłam edytować swoją listę 100 książek, które chcę przeczytać i jest kilka powodów. Oto one: 1) na liście tej znajdują się książki, do których robiłam już podejścia i mimo wszystko nie podobały mi się i ich nie kończyłam, więc uznałam, że powinnam wstawić w ich miejsce inną książkę; 2) moje gusta czytelnicze się zmieniły, a więc część z tych książek naturalnie przestała do nich pasować; 3) część z tych powieści znalazła się tam, bo po prostu brakowało mi już pomysłów, teraz nie mam zamiaru już czytać niektórych z nich. Poznaliście już powody, dla których reedytuję tę listę, a teraz zapraszam na resztę posta. 

Wykreśliłam 15 pozycji, a na ich miejsce, przynajmniej większości, znalazłam już zamienniki.
Oto wykreślone: 
  • Akademia dobra i zła Soman Chainani - Wypożyczyłam, zaczęłam, okazało się, że to nie da mnie. 
  • Brzydcy Scott Westerfeld - Nie, tej książki nie jestem w stanie zmęczyć, mimo że próbowałam już dwa razy. Jest okropnie nudna...
  • Eragon Christopher Paolini - Nie jestem do niej przekonana, znalazła się jako uzupełnienie na tej liście.
  • Krąg Mats Strandberg, Sara Strandberg, Ava Dellaira | Monument 14. Odcięci od świata Emmy Laybourne - Raczej będę miała problem z dostępem do tych książek, więc po prostu je wykreśliłam...
  • Kroniki Bane'a Cassandra Clare, Maureen Johnson, Sarah Rees Brenhan - Przeczytam z własnej woli, a nie dlatego, że jest na liście. 
  • Mroczne umysły | Nigdy nie gasną | Po zmierzchu | W sidłach losu - Alexandra Bracken - Zwyczajnie straciłam ochotę na tę serię. 
  • Płomień anioła Lee Weatherly | Piękne istoty Kami Garcia, Margaret stohl | Władcy czasu Alexandra Bracken  - Nie chcę już kontynuować ani zaczynać tych serii. 
  • Przygody Alicji w Krainie Czarów. Po Tamtej Stronie Lustra i co Alicja tam znalazła Lewis Carrol | Angelfall Susan Ee - Zrezygnowałam z nich, bo nie chcę już ich czytać.  

Postanowiłam podzielić ten post na 2 części, żeby nie było zbyt chaotycznie. I dzisiaj przedstawiam Wam tylko książki, z których zrezygnowałam. Post z pozycjami zastępczymi w najbliższej przyszłości. 

Zebrałam jak na razie 10 pozycji zastępczych, a o resztę propozycji chciałabym poprosić właśnie Was! :) Jeżeli macie jakieś godne polecenia książki, to piszcie w komentarzach. 


Książki, które postanowiłam dołączyć do tej listy + książki, które już przeczytałam z tej listy za kilka dni ;) Jeżeli jesteście ciekawi, to oczekujcie ;) 

Miłego dnia, ściskam, moi drodzy! <3 

2 komentarze:

  1. A mi książka "Brzydcy" bardzo się podobała. Mimo, że czytałam ją już dawno to do tej pory pamiętam swoje rozczarowanie, że w bibliotece nie ma kolejnych części i nie poznam zakończenia tej historii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam przebrnąć przez ponad 30 stron. Dwa razy zaczynałam i mimo że historia wydaje się intrygująca, nie jestem w stanie znieść czytania tej książki.

      Usuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia