niedziela, 3 maja 2015

W obiektywie #kwiecień


Dzisiaj po raz pierwszy przychodzę do was z tego typu postem. Tworząc tę serię  ze zdjęciami zainspirowałam się postami na blogu  Sióstr w Bibliotece i Klaudii z bloga Nic nie zabija czasu tak jak książka. Mam nadzieję, że Wam się spodoba taki post :) Zapraszam!






Moje uczenie się. Jak widać na zdjęciach czasami o wprost "idealnych" porach :)


Chyba moja ulubiona sklejka. Wiosna wreszcie do nas zawitała! 


Jeśli się nie uczyłam to odpoczywałam :)


Troszkę zdjęć zrobionych podczas czytania :) 


Podpis z 2. zdjęcia wszystko wyjaśnia...



Sklejka moich i snapowych zdjęć :)



Tak. Herbata i płatki owsiane z owocami i jogurtem/mlekiem zawładnęły moim życiem w kwietniu :D


Życie w drodze... Bruuumb...

Cytaty miesiąca: 

Zbiegi okoliczności nie istnieją! Istnieją liczby, znaki
Leonardo Patrignani Wszechświaty

Czas snu nie ma nic wspólnego z czasem rzeczywistym
Leonardo Patrignani Wszechświaty

Pewnie dziedziczymy niektóre cechy po rodzicach, ten sam kolor włosów albo, powiedzmy, kształt nosa. Ale przecież nimi nie jesteśmy i zawsze mamy wybór, jak postępować.
Laura Summers Lato opowieści

Mówi się, że za czasem  do wszystkiego  z czasem przywyknąć. Tylko co to znaczy "z czasem" ?
Laura Summers Lato opowieści

Koniec nie był niczym innym, jak tylko nowym początkiem.
Leonardo Patrignani Wszechświaty. Pamięć

To była magia miłości, która splotła ich losy i związałą na zawsze. Ponad nieskończonymi drogami, ponad cyklami życia - początkiem i końcem wszystkich rzeczy.
Leonardo Patrignani Wszechświaty. Pamięć


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia