piątek, 1 maja 2015

Podsumowanie kwietnia

Kolejny miesiąc się zakończył. Musze przyznać, że kwiecień był wyjątkowo zabieganym czasem, ponieważ to własnie w kwietniu ja i setki innych trzecioklasistów pisaliśmy egzamin gimnazjalny. Co się z tym wiąże, czasu na czytanie prawie w ogóle nie miałam. A jeśli już przychodziło co, do czego, to zostawałam z notatkami lub podręcznikami, które studiowałam po raz kolejny. Kiedy miałam jednak chwile, czytałam opowiadania na Wattpadzie, których jednak do książek zaliczyć nie mogę.

(źródło: tumblr)



PRZECZYTANE:                                                                                        KSIĄŻKA MIESIĄCA:
źródło
  1. "Wszechświaty" Leonardo Patrignani 8/10
  2. "Lato opowieści" Laura Summers 8/10
  3. "Wszechświaty. Pamięć" Leonardo Patrignani 9/10




                          STATYSTYKI W KWIETNIU:                                       Przeczytane - prawie 3 
Strony - 667
Łączna grubość - 6 cm
Ocena - 8,3 




RECENZJE:
  • "Poza czasem" Alexandra Monir
  • "Jeszcze się spotkamy" Iwona Sobolewska
  • "Wszechświaty" Leonardo Patrignani
  • "Lato opowieści" Laura Summers

POSTY:


    WYZWANIE CZYTELNICZE 2015:
    1. Książka, której akcja dzieje się w Europie - Lato opowieści
    2. Książka napisana, przez autora, którego nie czytałam nigdy wcześniej - Wszechświaty

    Z PRAWDZIWEGO ŻYCIA: 
    • Nawiązałam współpracę z Spis Blogów :) 
      (źródło: nie pamiętam)
    • Pisałam egzaminy gimnazjalne
    • Kupiłam 2 książki (o tym w poście Paczuszka doręczona #2)
    • Zmieniłam wygląd bloga i mam nadzieję, że Wam się spodobał :)
    • Zrobiłam strasznie dużo zdjęć i pokażę Wam je już niedługo, bo właśnie mam zamiar wprowadzić kolejny cykl postów na moim blogu. A będą to posty, w których będę podsumowywała moje fotograficzne zmagania i cytaty miesiąca :)
    • Postanowiłam, że w najbliższych miesiącach nadrobię wszystkie czytelnicze zaległości, powstałe na skutek przygotowywania się do egzaminu :D
    A jak Wam minął ten miesiąc? Jakie książki przeczytane w kwietniu chcielibyście mi polecić? No i trzecioklasiści: jak Wam poszły egzaminy? :)

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

    Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia