piątek, 5 grudnia 2014

Podsumowanie miesiąca - listopad :)

Myślałam, że będzie lepiej, ale najgorzej nie było :) Biorąc pod uwagę to, że brałam udział w 3 Konkursach Przedmiotowych i na początku grudnia miałam egzaminy próbne, do których musiała się przygotować to i tak dobrze. Książki oznaczone znaczkiem '~' czytam jeszcze, ale przebrnęłam przez połowę już w listopadzie, a część już kończę ;)




PRZECZYTANE: 
  • "Na końcu tęczy"(obecnie występuje pod tytułem "Love, Rosie")  Cecelia Ahern 9/10
  • "Zołzunie" Marta Fox 8/10
  • "Dziewczyna z pomarańczami" Jostein Gaarder ~
  • "Przecież cię znam" Beata Ostrowicka ~
  • "Przerwana lekcja muzyki" Suzanna Kaysen ~
  • "Opium w rosole" Małgorzata Musierowicz ~
STATYSTYKI LISTOPADOWE: 
Przeczytane - 3
Strony - 955
Ocena - 8,5 


RECENZJE:
POSTY: 
Z PRAWDZIWEGO ŻYCIA: 
  • W ostatnią sobotę listopada miałam zakładany stały aparat ortodontyczny :) 
  • Kupiłam nowy numer FANBOOKA - wkrótce post :) 
  • Przeszłam do Etapu Rejonowego z Wojewódzkiego Konkursu z Biologii i Języka Polskiego <3 
  • Dostałam listę książek do II etapu ww. konkursu i nie jestem zadowolona :/ W tamtym roku były np. Igrzyska Śmierci, a w tym Balladyna, Opium w rosole...
  • Postanowiłam nadrobić zaległości blogowe i czytelnicze w grudniu :)
  • Spadł pierwszy śnieg i zrobiło się już naprawdę zimno, szczególnie u mnie. Brrr... (Suwalszczyzna ^^) 

Mam nadzieję, że Wy jesteście zadowoleni ze swoich książkowych osiągnięć listopadowych :)
Z okazji tego,  że jutro są Mikołajki życzę Wam książkowych prezentów i miłego weekendu. 
Ściskam! 
~Ami 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia