piątek, 29 stycznia 2016

Liebster Blog Award #4



Po raz czwarty zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Miłkę z bloga Maw Reads. Bardzo dziękuję! 

Jeżeli jeszcze nie wiedziecie, na czym polega LBA, to odsyłam Was do mojego pierwszego posta. A teraz przejdźmy do pytań, które mam nadzieję, nie okażą się kłopotliwe.


1.  3 książki, które polecisz każdemu bez wyjątku?
Z pewnością polecić mogę te książki: Cud chłopak J. R. Palacio, Oskar i pani Róża Eric-Emmanuel Schmitt i Do wszystkich chłopców, których kochałam Jenny Han. Wybrałam takie, które będą odpowiednie także dla osób poniżej 15 roku życia, ale także zaskoczą i zdobędą sympatię nieco starszych. 


2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Są dwie. Jesień, ponieważ jest taka kolorowa, pada wtedy deszcz, który kocham, no i mogę usprawiedliwić swoje dołki, do których ma skłonność mój charakter i typ osobowości, jesienną chandrą.  A drugą jest wiosna. Wtedy jest takie specyficzne powietrze - zimowe, ale z odrobiną ciepła i tą nutką "nowego" życia po przebudzeniu. Zaczyna się robić zielono, wszystko jest takie świeże. 

3. Czym się zajmujesz? (szkoła/studia/praca)
Chodzę do pierwszej klasy liceum ogólnokształcącego. Uczęszczam do klasy o profilu matematyczno-biologiczno-chemicznym. 

4. Opisz swój wymarzony urlop/wakacje.
Przede wszystkim musi być właściwa temperatura, czyli 26 - 30 st. Celsjusza. Zdrowe i smaczne śniadania codziennie, przygotowywane przez kogoś, nie przeze mnie. Całe stosy dobrych książek. Niekontrolowany dostęp do WiFi, abym mogła pisać na blogu no i korzystać z Snapchata, Instagrama. Świetnie by było także, gdybym miała jakieś widoki na morze czy ocean. Albo wakacje nawet bez tych dogodzeń, ale z książką i w Anglii, Walii, Francji czy Włoszech. 

5. Co cenisz u innych?
U innych cenię sobie szczerość, oryginalność i kreatywność. Uwielbiam osoby na tyle odważne, że nie boją się wyróżniać w tłumie czy to wyglądem, czy osobowością. Osoby, które nikogo nie udają i przez to ujawniają swoją szaloną osobowość.

6. Jaki jest Twój ulubiony portal społecznościowy i dlaczego?
Zdecydowanie Instagram. Tyle cudowności w jednym miejscu. No i można poznać wiele wspaniałych osób, które mają takie same zainteresowania jak ty lub zwyczajnie są motywacją. 

7. Bez czego nie wyobrażasz sobie udanego dnia?
Chyba nie ma takiej rzeczy. Mogłabym odpowiedzieć, że bez książek, ale wielokrotnie zdarza się tak, że kiedy kładę się już spać, miniony dzień uznaję, za udany, a nie przeczytałam nawet strony. Także na to pytanie nie znam jeszcze odpowiedzi.

8. Czy masz zwierzaka? Jeśli tak jakiego, jeśli nie - czy chciałabyś mieć?
Czy siostra i brat się liczą? Żarcik! Mam od grudnia kochanego pluszaczka, którego możecie zobaczyć poniżej. Straszny z niej łobuz, ale przyznajcie, że jest słodka. Ale chciałabym mieć także myszki lub przynajmniej świnkę morską. Niestety, rodzice się nie zgadzają. Porozmawiam jednak z nimi po przeprowadzce i może wtedy się zgodzą. Przecież to takie cudowne stworzenia!!!


9. Opisz siebie jednym słowem.
Kaktus. Sami domyślcie się, dlaczego akurat to słowo ;)

10. Najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś w życiu ;)

Pierwsze problematyczne pytanie. Ogólnie nie jestem jakoś bardzo spokojną osobą, ale do tych bardzo szalonych też nie należę. Potwierdzą to moi znajomi. Wiele razy zdarza mi się robić jakieś dziwne rzeczy, ale to takie drobne, nieznaczące zbyt wiele wygłupy. Podam tylko przykład - krzyknięcie "na zdrowie" obcemu facetowi w supermarkecie lub obcemu chłopakowi na korytarzu w szkole, kiedy kichnęli. Uwierz mi, mina tego mężczyzny była genialna :D 

11. Czy jest coś, czego żałujesz?
Niby powinniśmy żyć tak, żeby niczego nie żałować. Ale czy tak się da? Ja żałuję tylko, że pewnym osobom poświęciłam tak wiele czasu, a oni mnie zawiedli. 


Do LBA nominuję: Klaudię z bloga Claudlez oraz Klaudię z bloga Borenium

A oto moje pytania: 
1. Ostatnie odkrycie książkowe
2. Ostatnie odkrycie muzyczne
3. Ostatnie odkryci filmowe
4. Co robisz, kiedy jesteś w dołku?
5. Czego wciąż słuchasz/słuchałaś w styczniu?
6. Czy jesteś osobą, która z łatwością nawiązuje nowe znajomości?
7. Co u ludzi sprawia, że zaczynasz darzyć ich sympatią?
8. Czy kiedykolwiek prowadziłaś dziennik/pamietnik?
9. Czy próbowałaś kiedykolwiek pisać książkę lub piszesz? Jeżeli tak to do szuflady czy gdzieś publikujesz, gdzie?
10. Jak dużo osób z grona twoich znajomych wie, że prowadzisz bloga?
11. Czy podczas czytania zwracasz uwagę na cytaty? Zaznaczasz je w jakiś sposób?

Życzę Wam miłego wieczoru i ściskam! ;*



6 komentarzy:

  1. Ale masz słodkiego pieska! :D
    Świetne odpowiedzi :)
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Oskar i pani róża <33 Ale śliczny piesek! Buziaki, Idalia :*


    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Oskar i pani Róża" są zawsze idealnym poleceniem. Nie można przejść obok tego opowiadania obojętnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki kochany psiak! Dziękuję za nominację! :)
    Ściskam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia