czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych świąt! Merry Christmas! Frohe Weihnachten! Joyeux Noël! [Blogmas 24]



Kochani!
Chciałabym życzyć Wam z całego serca rodzinnych, ciepłych, radosnych świąt Bożego Narodzenia. Dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i dużo uśmiechu na twarzy. Żebyście nie zapominali, że każdy z Was jest wyjątkowy i absolutnie cudowny! Wszystkim molom książkowym, którzy czytają ten post i tym, którzy jeszcze nie trafili na mojego najcudowniejszego bloga (żarcik XD), życzę bogatego w książki Mikołaja i dużo czasu na czytanie. 
Jednocześnie korzystając z okazji, chciałabym ogromnie podziękować tym 25 osobom, które zechciały zaobserwować mój blog i tym 23, które śledzą mnie przez Google+. To wiele dla mnie znaczy. Chciałabym podziękować także za ten wspólnie spędzony czas przed świętami. Mam nadzieję, że Blogmasy spodobały Wam się. I jeszcze jedno! Kiedy usiądziecie przy wigilijnym stole, będziecie się dzielić opłatkiem z bliskimi, podejmijcie refleksję, jak wiele dla Was znaczą. Niech te święta będą udane i cieszcie się nimi!

Wesołych świąt, Czytelnicy!
Ana - autorka bloga Czytam z pasją



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia