piątek, 4 grudnia 2015

TBR Winter 2015 [Blogmasy 4]


Witajcie! 
To już trzeci post tego typu. Postanowiłam, że z początkiem każdej pory roku będzie się tutaj pojawiał post z moimi czytelniczymi planami na te 3 miesiące. Tak więc wraz z początkiem grudnia, przyszedł czas na zimowy TBR. 


1. Trzynaście powodów Jay Asher - Chcę ją sobie odświeżyć z kilku powodów. Jednym z nich jest zrecenzowanie jej Wam. Myślę, że uda mi się w wolne dni wygospodarować jeden dzień na nią.
 
2. W poszukiwaniu szczęścia Melissa Hill - Książka, która zawiera motyw zimowo-świąteczny, więc idealnie wpisuje się w ten okres. 

3. Dziewczyna i chłopak wszystko na opak Wendelin Van Draanen - Film już obejrzałam, więc teraz czas na książkę. 

4. 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca Jessica Brody - Książka, której jeszcze nie przeczytałam ze swojej biblioteczki,. Dlatego znalazła się w tym TBR. 

5. Larista Melissa Darwood - Znajduje się na liście 100 książek, które chcę przeczytać. 

6. Faza Druga: Głód Michael Grant - Bardzo spodobała mi się pierwsza część tej serii (recenzję możecie znaleźć tutaj), więc bez zastanowienia sięgnęłam po drugą, kiedy zobaczyłam ją w bibliotece.  

7. Cześć, księżniczko! Blue Jeans - Polubiłam tego autora po trylogii Piosenek dla Pauli, więc postanowiłam sięgnąć po kolejne książki jego autorstwa. 

8. Winter Asia Greenhorn - Książka, która ma zimowy tytuł, więc dlaczego nie przeczytać jej w zimie?

9. Złodziejka książek Marcus Zusak - Czyli klasyka klasyki w czystej formie, którą czas przeczytać, a jej rozmiar jest idealny na zimowe wieczoru w dni wolne. 
 

Tak, wiem, że te dziewięć książek to dość dużo, ale mam ogromną nadzieję, że w ferie świąteczne i zimowe dam radę te tytuły przeczytać i jeśli tak się stanie, recenzję każdego z nich na pewno znajdziecie na blogu. 

Życzę zaczytanego wieczoru i ściskam! ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia