czwartek, 17 grudnia 2015

Zimowa kraina czarów Book TAG [Blogmas 17]


Post spóźniony, ale jest. Wybaczcie, ale wczoraj wróciłam późno do domu, byłam bardzo zmęczona, a czekała mnie jeszcze nauka. Nie miałam chwili, żeby usiąść i napisać kilka słów. Musiałam dzisiaj o szkole do tego się zabrać i tak czeka na Was dzisiaj 'Zimowa kraina czarów Book TAG'. Zapraszam! 


Jaka książka jest tak urocza, że robi ci się ciepło na sercu?  
Love, Rosie Cecelia Ahern, Dzieci z Bullerbyn Astrid Lindgren

Jaka jest twoja ulubiona książka z białą okładką?
Mimo że nie mam jej u siebie w domu, ewidentnie uwielbiam okładkę Czerwonej Królowej

Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem czekolady. Jakiego giganta czytasz?
Jako że aktualnie mam na swojej półce do przeczytania Złodziejkę książek, właśnie ona będzie tym gigantem. 

Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z jakim książkowym bohaterem pragniesz ją stoczyć?
Jeśli napiszę, że będzie to Snow to będzie to dziwnie brzmiało? XD Tak, mam ogromną ochotę stoczyć bitwę na śnieżki  prezydentem "Śniegiem" HAHA! 

Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów żeby wrzucić je w ogień?
Pierwsza sprawa, że nawet jeśli nie podoba mi się zakończenie jakiejś książki, to jej nie niszczę. A druga jest taka, że jeszcze na taką powieść nie trafiłam albo nie pamiętam. 

Jaka książka jest tak bliska twojemu sercu, że mogłabyś dać ją w prezencie bliskiej ci osobie, która jeszcze jej nie czytała?
Nie oddałabym swojego egzemplarza, to chyba oczywiste.  Ale taką bliską mojemu sercu jest Zamek i klucz Sarah Dessen, Rupieciarnia na końcu świata Agaty Mańczyk i Czarna owca Iwony Sobolewskiej. 


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Zapraszam na jutrzejszy post, który prawdopodobnie ukaże się punktualnie, a jeśli nie to pojawi się na pewno, lecz troszkę później. Miłego wieczoru, kochani! ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Znajdziesz chwilę, żeby po przeczytaniu posta napisać kilka słów? Będę bardzo wdzięczna! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia